מה אפשר לחדש ליועצי לימודים על כוחו של סיפור?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
לפני 8 שנים נבחרתי לעובדת מצטיינת. רף ביצועים ועשיה גבוה. עסקתי בתעמולה בחברות פארמה, ת'כלס- מכירות. אחרים אמרו לי - אהה, את מוכרת תרופות. אבל אני לא מכרתי. אני סיפרתי סיפורים. הסיפורים נגעו ברגש, הסיפורים היו זכירים, הסיפורים הניעו לפעולה. הסיפורים הביאו למרשמים. לתוצאות עסקיות. ואת זה אני מעבירה הלאה. חבורה מובחרת ומנוסה של יועצות ויועצי לימודים שעוסקת במהותה בהתאמת הקורסים הנכונים לתלמידים פוטנציאלים התכנסה היום ללמידה והעשרה. מה אני כבר יכולה לחדש לצוות שכבר ראה הכל ב"מכירות" ו"סגירת עסקאות"? הצוות עושה שימוש בסיפורים ביום יום. היום שמנו את הזרקור על הסיפור וכוחו בהעברת מסר, בשתילת רעיון וכמובן בהנעה לפעולה. הדגשנו את מרכיבי הסיפור העיקריים: דמות להזדהות איתה קושי/משבר/דילמה/כאב הפתרון ולמדנו איך לספר את הסיפור, לחשוב על הרגש ועל טוויסט בעלילה שנותן מקום לתקווה. סיפור טוב משפיע על הרגש. ורגש מניע אותנו לבחור. לרצות. להאמין. ולקבל מהלקוחות "כן".
קטגוריות: