מיליארד סינים לא טועים בחשבון (מעשה ב-38 אגורות)

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
איך מייעצים לאנשים שלא מדברים בשפה שלך? שלא מכירים את המהדורות הנצפות במדינתך, ושאת.ה לא מבינ.ה מילה בשפה הכתובה בעיתונים שלהם. מה עושים כשהתרבויות שונות כל כך ועד כמה מנטליות היא חלק מרכזי ביכולת לכוון מצפן אסטרטגי מדויק? עם כל השאלות האלה נדרשנו להתמודד בחודשים האחרונים, בעודנו מלווים את חברת הענק "OPPO", תאגיד הסלולר הרביעי בגודלו בעולם. מי שעוקב אחרי עשייתנו וודאי כבר יודע שאתגרים הם הדם שזורם בעורקיו של משרד "שומרוני בן-זאב"; הם הדלק שמניע אותנו להפוך שבוע אחר שבוע לגרסה הטובה ביותר של עצמנו. במהלך העבודה עם OPPO הבנו שהשפה היא לא המכשול היחידי שעומד בדרכנו. למדנו שדקדקנות לא פחות חשובה מיצירתיות, שגישת ה"יהיה בסדר" הישראלית, חייבת להתחלף בגישת ה"נעשה שיהיה בסדר". אחרי תהליך עבודה מפרך – זו ההודעה המרגשת שקיבלנו מ"OPPO" הבוקר: "עבדנו עם משרד 'שומרוני בן זאב' על תחרות סטארט-אפים בתחום הבריאות והניגשות הדיגיטלית. לפרויקט היה לוח זמנים צפוף ורף דרישות גבוה. שומרוני בן-זאב הצליחו לספק תוצאות איכותיות ביותר הודות למומחיותם ביחסי ציבור, האופן שבו ניהלו בהצלחה את האירועים וגמישותם חוצת התרבויות. עם ראש גדול ונכונות גדולה להכיל סגנון תקשורת שונה – שומרוני בן זאב עזרו לצוות החדשנות של OPPO ישראל להגשים את 'המשימה הבלתי-אפשרית'. אני ממליץ עליהם בחום לכל חברות הטכנולוגיה הזרות בישראל". ומה הקשר ל-38 אגורות? בסיום ההתקשרות התגלה פער של 38 אגורות בין ההסכם המקורי לבין הסכום שנכתב על החשבונית – לטובת הלקוח. אנחנו כמובן התעלמנו מהסכום הפעוט, אך ב-OPPO בחרו לפתוח מחדש את הליך התשלום ולהסדיר את "החוב". מסין למדנו: אסור לעגל פינות. #יומנו_של_יועץ_תקשורת קרדיט צילום: Orit Bar-or
קטגוריות: