סדנת נאום מעלית ל'כתבנית'- אחת מחברות התוכן המובילות בישראל

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 (ואחד "מסתנן" מבריק ממותג הבשר האיכותי- "דובל'ה") וחברת התרגום שהכי כיף לי לעבוד איתה (ומקצוענים בטירוף).
למה נאום מעלית הוא כ"כ קריטי?
אם המוצר שלכם הוא ממש ממש (ממש) פשוט, למשל- חנות בגדים, סביר להניח שלקוחות יודעים שאתם מוכרים... בגדים!
אבל אם המוצר/שרות אותו אותם מוכרים הוא מעט מורכב מכך- רוב הסיכויים שהלקוח לא יודע את "כל" מה שאתם מוכרים.
מעבר לכך, הוא (או היא) לא יודעים ב-ד-י-ו-ק מה התועלות של המותג, המוצר/שרות, איפה ב-ד-י-ו-ק מסתתר הערך, היתרונות, הבידול, וכו' וכו'.
רוב אנשי המכירות, השרות, התמיכה (או מי שבא במגע עם לקוחות בכל צורה שהיא) לא מספר ללקוח את הסיפור של המותג- כל הדברים שאמורים לחזק את הסיכוי למכירה.
ולעשות את זה כמו שצריך- זו אמנות!
שבו ותכתבו נאום מעלית, קראו אותו בקול, ספרו אותו ל 2-3 קולגות/חברים, ותיווכחו שאפשר לשפר, הרבה, המון, בלי סוף.
זכרו:
אין תקרת זכוכית לנאום מעלית מבריק!
תצליחו!
נ.ב. גם אם המוצר שלכם "פשוט" (כמו חנות בגדים) רוב הלקוחות לא יודעים מה ב-ד-י-ו-ק יש לכם, מה מייחד אתכם וכו' (אלא אם אתם רשת ענקית שמשקיעה עשרות מיליונים במשך שנים בפרסום וכו'- וגם אז נאום המעלית נזנח...)
הגיע הזמן לעשות עבודה ד-י-ו-ק!