עד לא מזמן הוא ניהל מחלקות אדמיניסטרטיביות

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 בתיאטרון וסיים תואר שני במדעי המדינה בהתמחות ביקורת פנים, ולגמרי במקרה הוא נחשף לעולם הדיגיטל כשנקרא לדגל לנהל את מחלקת הפרסום והדיגיטל של התיאטרון הלאומי - הבימה, קבלו בתשואות את יניב איתן!
הוא בן 46, גבעתיימי במקור (נשבעים שיש מילה כזו), וכיום מתגורר עם אשתו ושני ילדיו בגרסה המודרנית של גבעתיים - הלא היא מודיעין, הידועה בכינויה "אינפורמיישן" בקרב ילידי העיר. היצירתיות היא חלק בלתי נפרד ממנו: "הצד היצירתי שכנראה נמנם במשך שנים רבות פרץ וכמו אהבה ממבט ראשון נחשפתי לעולמות תוכן מגוונים ומרתקים כיאה לתיאטרון. אין מרגש יותר מלחלום על פינה חדשה ולהפוך אותה למציאות. תמיד אני אומר לצוות שלי, בואו נחלום הכי רחוק שאפשר ואז נוכיח שחלומות מתגשמים." לא מזמן סיים יניב את לימודיו במחזור 15 של קורס ניהול תוכן לעסקים במדיה החברתית, ונשאר סטודנט בבצפר כשהמשיך גם לקורס PPC מאסטר.
על הקורסים שיובילו אותו להיות מעצמת דיגיטל, יניב מספר "על אף שלימודים אקדמיים אינם זרים לי, הגעתי להבצפר בחששות רבות לצד התרגשות מהאתגר החדש, מהשנייה הראשונה שנכנסתי למבנה הבנתי שהגעתי לבית. האדיבות לצד המקצועיות שבו את ליבי. יצאתי עם ארגז כלים עשיר במיוחד."
כשמתבוננים לעומק, נדמה שיניב מצליח לשלב את כל העולמות שתמיד חלם עליהם: "כילד עבדתי במזנון התיאטרון, ובכל פעם שההצגה "מלך היהודים" הוצגה הייתי מתגנב מאחורי הקלעים להקשיב לשחקן התיאטרון יגאל שדה שר - "כן אני אהיה מלך עם כתר שרביט וגלימה, אבא אני אהיה מלך ואולי גם תהיה לי מלכה'", ובדיוק מהסיבה הזו החיבורים שיוצר בין עולמות הפרסום לבין התיאטרון מרגישים טבעיים במיוחד.
ומה אנחנו אומרים?
אין גיל שבו מאוחר מדי לגלות עולמות חדשים ולהגשים חלומות. כשעושים מהלכים גדולים כמו של יניב - יוצאים לדרכים מרתקות ומגיעים לתוצאות מדהימות. אנחנו מצידנו רק מוחאים כפיים בקהל.
Yaniv Eitan
קטגוריות: