על גוגל טרנדס שמעת? (למתקדמים, נא לקרוא במבטא של סרג'יו קונסטנצה)

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
עוד כלי חינמי וחשוב של Google שמאפשר לנו לבדוק טרנדים שונים בתחום שבו אנחנו עוסקים - זהו כלי מעולה לשלב המחקר שלנו בתהליך השיווק של העסק.
אז מה הוא בעצם מאפשר לנו?
 
ניתן לבחור כל מושג שמעניין אותנו (או אפילו כמה מושגים לצורך השוואה ביניהם) ולגלות מה רמת העניין בהם מבחינת השוק העולמי והמקומי.
 
ניתן לבחון את הנתונים לפי תקופות (בשעה האחרונה ועד חמש השנים האחרונות).
 
ניתן לקבל המון מידע חשוב לגבי המוצר/השירות שאנחנו בודקים ולסייע לנו בקבלת החלטות לגבי קהל היעד -
מתי אנשים מתעניינים בו? תמיד או רק בתקופות מסויימות בשנה?
 
איפה נמצא הקהל שמתעניין בו? (ברמת עולמית או ארצית)
מהם מונחי החיפוש שהגולשים משתמשים בהם כדי למצוא אותו?
ועוד ועוד ועוד.
 
לפניכם כמה דוגמאות לבדיקות שביצעתי (כמובן שזו רק תמונה חלקית מכל הנתונים הקיימים):
1. פייסבוק מול אינסטגרם - אין שינוי עדיין בארץ, מסתבר שהפייסבוק נמצא הרבה מעל האינסטגרם באופן עקבי (מאמינה שעוד כמה שנים זה יראה אחרת).
 
2. קידום ממומן מול אורגני - באופן כללי הקידום האורגני עדיין יותר נפוץ בארץ (אכן אי אפשר בלעדיו), מלבד כמה פיקים מעניינים בתקופות מסויימות בשנה בהן הממומן שולטטטט.
 
3. נעלי אולסטאר מול ד"ר מרטינס (הייתי חייבת, כן אני ילדת שנות ה-80) - אין ספק שמעדיפים את נעלי האולסטאר בעולם, אבל מדהים לראות איך הגרף ביניהם מתהפך באופן עקבי כל שנה (אולי בגלל עונות הקיץ והחורף). בכל מקרה שניהם עדיין כאן ולא נעלמו מחיינו.
 
מוזמנים להתנסות בכלי הזה כדי לבצע מחקר עבור העסק שלכם (או סתם להנאתכם):
 
במפגשי הליווי האורגני שאני מציעה לעסקים אני (גם) מלמדת בהרחבה כלים נוספים שיכולים לסייע לכם בקידום האורגני של העסק שלכם משלב המחקר ועד שלב הביצוע.
 
מוזמנים להתרשם ולהירשם:
 
ולסיום חידה (לפני שאתם בודקים) - מהן שתי המדינות היחידות בעולם שבהן מעדיפים נעלי ד"ר מרטינס על פני נעלי אולסטאר?