קיבלתי מייל מבחורה בשם אנה שנרשמה למערכת.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 המייל שלה מציג שתי סיבות למה עסק חייב לעבוד עם מערכת דיוור ובפרט שלח מסר 
הראשונה, שימו לב לכותרת.
למרות שיש את המילה ״פרסומת״, עדיין ליצור מייל אוטומטי של ״נעים להכיר..״ לכל מי שנרשם למוצר או כל שירות זה משהו חשוב.
מעבר לכך, המייל נכתב באופן אותנטי וכנה כך שגורם לנרשמים להגיב עליו. לכן זה מומלץ שכל עסק יעשה זאת ומהר.
הסיבה השנייה, היא שמכל המערכות העיקריות שהיא בדקה בארץ, היא בחרה בשלח מסר כי הממשק מונגש נוח וקליל 
אם אתם רוצים גם אוטומציה כזו, עם מערכת קלה לתפעול, זה הזמן
תודה אנה על החיזוק 
קטגוריות: