רובכם ודאי לא יודעים, אבל הוא שרד ארבע עונות כצלם בבית האח הגדול,

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 שרד צילומי חתונות וטברנות בלילות, שרד מערכת נישואין אחת שהסתיימה ואת לימודי הקולנוע והטלויזיה במכללת ספיר, הוציא שני סינגלים, כתב שני ספרים ויש לו שני ילדים מהממים - קבלו את נדב כהן, אחד הסטודנטים המרשימים והמוכשרים במחזור 44 של קורס קופירייטינג ומדיה חברתית.
נדב הוא מסוג האנשים שאצלם "לחשוב מחוץ לקופסה" זו לא עוד קלישאה אלא דרך חיים, מה שהופך אותו לקלאסיקה של קופירייטר בהתהוות. "יש לי מלא רעיונות שצריכים למצוא את דרכם בעולם," הוא משתף "מאמין בזכות לכתוב, ביכולת לדמיין ובאומץ להמציא סיפור אחר שעדיין לא שמענו אליו, ואולי ירגש מישהו. פעם נתקלתי במשפט שכתב זיגמונד פרויד לאחד מחבריו לעט: 'אינני יכול לכתוב ללא קהל, אבל אני יכול להשלים עם העובדה שכל מה שאני כותב - נועד אך ורק עבורך' - והחלטתי שהציטוט הזה ילווה אותי בכל רגע של משבר בחיי הכתיבה שלי, ולמעשה בכל תהליך הכתיבה."
כתסריטאי וכותב, נדב מאמין שתהליך כתיבת דיאלוגים הוא פינגפונג מעולה בין דמויות, וכשהן כתובות בצורה טובה ואמיתית - הן ימשיכו לדבר את עצמן. על הקורס נדב מספר "יש לנו הרבה מאד מטלות מעניינות ותובנות רבות שהגעתי אליהן. למשל - טיפוגרפיה - את מילה לא כיפית בכלל  אבל פרזנטציה היא אחד הכלים המשמעותיים שקיבלנו וכולנו חייבים ללמוד לנצל אותה לטובתנו, וכתיבה שיווקית שבדרך כלל נחשבת למשהו זניח בענף - יכולה להיות איכותית ואמינה בניגוד למה שהורגלנו במציאות"
ומה אנחנו אומרים?
יש כאן סוג של סופרמן בהתהוות, אז שימו לב אליו, עקבו אחר סדרת הנוער שהוא כותב בימים אלו ואין לנו ספק שעוד תעשה הרבה רעש וגלים, והוא סינגל אגב. מוזמנות לדאוג לשינוי הסטטוס.
קטגוריות: