רוצה לשתף אתכם במשהו שרובכם לא יודעים עלי...

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
כולכם מכירים אותי בתור יועצת שיווקית, מנטורית לעסקים, מלווה עסקים להצלחה, סדנאות לבעלי עסקים ועוד
מה שאתם לא יודעים זה שמעל 15 שנה היה לי משרד פרסום! עבדתי עם כל החברות הכי גדולות בשוק.
באגדט, כלל פיננסים, קופת חולים כללית, תיאטרון אורנה פורת, תיאטרון חיפה, רמי לוי, דש איפקס, קריוסל – דם טבורי, אגודת הסטודנטים, קק"ל ועוד הרבה משרדי פרסום אחרים.
במשך עשור וחצי בנינו לוגואים, כרטיסי ביקור, פולדרים, אתרים, דפי נחיתה, מודעות על אוטובוסים, שלטי חוצות באנרים לאתרים כמו יד 2, נדלןקום, מצגות באנימציה, פרסומות ועוד.
יום אחד באחד ממפגשי ה BNI הגיע יועץ שיווקי – ישבתי שוחחתי איתו, הוקסמתי מהידע הרחב שיש לו, אמרתי לעצמי ואוו כשאהיה גדולה – זה מה אני רוצה לעשות – אבל ידעתי שיש לי עוד דרך....
מה שלא ידעתי שהדרך הייתה מאוד קצרה.
מהרגע שזה מה שבקשתי לעצמי, פתאום דברים החלו לקרות, יותר ויותר אשים התחילו לפנות אלי לעזרה בייעוץ לא רק במוצרים של משרדי פרסום, לקוחות של המשרד היו קובעים איתי רק בשביל לדבר - כששאלתי מה יש להם לדבר איתי ענו לי - יש לך ידע מטורף, כל פגישה אתך אנו לומדים משהו חדש.
לקח לי קצת זמן...ואז הבנתי אני חייבת עזרה.
את מי אני יכולה לשאול איך אני מתקדמת לכיוון ואז זה בא לי...פניתי לאחד ויחיד שלומי סינרגיה ועוד ואמרתי לו "שלומי, אני רוצה להיות יועצת שיווקית" איך אני מגיעה לזה? מה השלב הראשון? לימודים? אוניברסיטה?
התשובה שלו הפתיעה אותי.
"צחוק מתגלל...מה פתאום..את רוצה ללמוד לעשות את העבודה או שאת רוצה לעשות אותה באמת, יש לך כל כך הרבה נסיון וידע שאת יכולה ללמד קורסים שלמים באוניברסיטה, מה שאת צריכה זה השלמה של אסטרטגיה ואת זה תלמדי מעבודה."
בזמנו לא ממש הבנתי למה התכוון – ואמרתי לו "מה שצריך לעשות אני עושה".
שלומי המקסים היה מוכן להיות סוג של מנטור שלי,
התלוותי אליו למפגשים..אני נתתי את שלי בתחום העיצוב והוא נתן את שלו בתחום האסטרטגיה.
לאחר זמן הצלחתי להבין בדיוק למה התכוון...עשייתי הכל כבר בעצמי במשרד פרסום, הדבר הייחיד שלו עשיתי זה תוכניות עבודה / אסטרטגיות. יחד עם העזרה שלו התחלתי לעשות גם את זה.
הוא היה נדיב במידע, שיתף בהכל – כולל הצעות מחיר תוכניות הכלל...
וכך מתוך עבודה קשה למדתי את מה שהיה חסר לי. ומשם הכל הפך להיסטוריה.
בעבודה שלי עם לקוחות גם בליווי וגם בניהול מדיה אני שמה לב שיש קושי עצום ללקוחות להבין מה הייחודיות שלהם, הם מסתובבים חיים שלמים של עסק ולא יודעים מה הבידול או הייחודיות, אז...אני מתרגשת לספר שאני חוזרת קצת לשורשים שלי, עם סדנה חדשה מהממת...
המשלבת את שתי העולמות שלי – שיווק ופרסום.
"איך למצוא את הבידול וייחודיות של העסק שלי בקלות"
בסדנה יעבוד על איך כל אחד ואחת יכולים למצוא לבד תוך כמה שלבים את הייחודיות ובידול.
אז אם אתם בעלי עסקים, ולא משנה כמה שנים אתם בעסק – זו הסדנה שאסור לכם לפספס.
תוך שעה תבינו גם אתם מה הבידול העסקי שלכם וכך תוכלו להציג אותו ללקוחות שוב ושוב, למה שווה לבוא דווקא אליכם..
אז למה אתם מחכים...הרשמה לסדנה כאן
לא יכולים להגיע תרשמו ואשלח לך הקלטה:)
אדריאנה קדלקו
מנטורית לעסקים שיהיו גדולים
קטגוריות: