בניית אתרים לעסקים

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
https://www.digitalsolutions.co.il/
1. החליטו מהי המומחיות של העסק שלכם
נסו להעריך מה חשוב לכם בעסק וכתבו את נקודות החוזק והחולשה שלכם.
2. בצעו מחקר על קהל היעד שלכם
בחנו מאפיינים דמוגרפיים כמו גיל, מין, תחומי עניין, השכלה ופרנסה, ובדקו מהם הצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים.
כך תוכלו להחליט כיצד לפנות לקהל היעד ומה באמת מדבר אליו.
3. חשבו מה מבדיל את העסק שלכם
מחירים זולים יותר? מוצרים או שירות ייחודים? האם אתם מעוניינים ליצור בידול עסקי באמצעות בנייה של מוניטין ותדמית מסוימת סביב המוצרים והשירות?
אם אין הבדל, צרו אחד (למשל, תשדרגו את השירות שלכם או תורידו מחירים)
4. ספרו את הסיפור של העסק שלכם
כשאתם מספרים את הסיפור הייחודי שלכם, אתם יכולים לבדל את עצמכם מהמתחרים.
חשוב מאוד שסיפור הקמת העסק יכיל את החזון והערכים שלכם. סיפור ההקדמה יכול להופיע באתר האינטרנט שלכם וברשתות החברתיות, והוא יהווה צעד חשוב באסטרטגיית הבידול העסקי שלכם.
5. נסו להיות יצירתיים
חשוב מאוד לצאת מחוץ לקופסה ולא ללכת על המובן מאליו.
כדאי לקרוא על ההצלחות של מותגים כמו הרשת החברתית פייסבוק, רשת נעלי הספורט נייק ורשת המזון המהיר מקדונלד'ס. נסו לזהות מהו הייחוד של המותגים האלה וכיצד הם בידלו את עצמם מהמתחרים.
צריכים עזרה?
מוזמנים לדבר איתנו,
052-3257284
תיוג עסקים: 
Digital Solutions