שיווק דיגיטלי וניהול קמפיינים בשנת 2021 הפכו למקצועות הכי חמים בהייטק

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
זה לא סוד שהגיוסים לתפקידים האלה ממשיך לתפוס תאוצה,
ואפילו בחברות ההייטק המובילות התחילו לבנות צוותים בחברה
וגם משרדי הפרסום מחפשים טאלנטים עם זכוכית מגדלת
הבעיה היחידה שבלימוד התחום הוא שמכללות ובתי ספר בארץ מתמקדים בללמד להיות רובוטים, כאלה שמכירים את הפלטפורמה ויודעים להרים "קמפיין" ב10 דקות.
אף אחד לא מלמד את הדבר שבאמת חשוב בעבודה הזאת,
וזה סדר עבודה ושיטות שהם האחראים לרמת הקמפיינים.
כחלק מהעבודה שלנו יצרנו את תוכנית ההכשרה PPC MASTER שמכשירה את תלמידי המכללה לדעת לנהל קמפיינים בתקציבים של מעל 1M $ בחודש!
 ייתרון משמעותי בשוק העבודה
 
קטגוריות: