"שרק לא ישאל אותי על המחיר'

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
"שרק לא יבקש לדעת למה מדיניות האחריות קוצרה" "שרק לא יבקש לקבל גם את הכבל כלול במחיר" טוני סופרנו נכנס למשרד הפסיכולוגית אחרי שהשתחרר מכליאה קצרה. תוך שניות הוא "מזמר" לה פרוטוקולים בפרצוף שכתוב עליו "אשם". אנשי מכירות ובעלי עסקים מסתובבים לא פעם מפוחדים שלקוח ישאל אותם שאלה על נושא שהם לא אוהבים לענות. שאלות בנושא אחריות ששונתה, מחירים שעלו, מוצר שאזל מהמלאי- כל דבר שעושה להם לא נעים בבטן. בשל כך, לא פעם הם מסתובבים באנרגיה שכזו וממש משדרים ומזמנים את השאלות הללו. מה לעשות אחרת? במקום לפחד ממשהו, שבו ובנו תשובת מחץ אינטיליגנטית, ארוכה ושמניחה את הדעת. במקום לספר לעצמכם ש- "זו מדיניות החברה, אין לי מה לעשות" דעו שיש לכם! הירגעו! בנו תשובה! תמכרו לעצמכם אותה לפני שתצאו לשטח או תתקשרו ללקוחות. אתם, ביי פאר, האגוז הכי קשה לפיצוח. לא הלקוח. רק אחרי שתצליחו לשכנע את עצמכם בתשובה שהענקתם- תצליחו. אגב, אם תהליך המכירה שלהם היה מעולה, גם תשובה של "כן אתה צודק, ככה זה" או- "לא, את זה אי אפשר להשיג כרגע" (כמובן שעדיף תמיד להפוך לא לכן) היא בסדר. אם תשדרו אנרגיה נכונה- הלקוח יקלוט אותה
קטגוריות: