תוכנה לניהול לקוחות הכוורת אומני-צ'אנל CRM

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
התוכנה המובילה בישראל למרכזי שירות לקוחות לארגונים גדולים ועסקים בצמיחה כל מערך ניהול הלקוחות מכוון כדי לעמוד ביעדי SLA – Service Level Agreement של הארגון שלך ואף לתת לך את הכלים לשפר את היעדים. אנחנו מתמקדים במספר פרמטרים מרכזיים: - זמן הטיפול בפנייה - קביעת סדרי עדיפויות לפי סוגי לקוחות וסוגי פניות - איזון בכמות הפניות לנציג - שליטה מלאה ומקיפה של מנהל שירות הלקוחות - אנחנו מסתכלים על התמונה המלאה מנהל שירות הלקוחות יכול לראות בזמן אמת את כמות הפניות של כל נציג, להעביר פניות מנציג לנציג ולראות מי חורג מיעדי הSLA של הארגון – בזמן אמת! בכל רגע נתון מנהל שירות הלקוחות יכול לפלח דוחות מורכבים על מנת להבין יותר את שיטות העבודה שלו ולשפר את הקשר עם הלקוחות. ברור לכולנו שקשר טוב יותר עם הלקוח יותר רווחי לארגון כל השליטה בתוכנה אחת: שהלקוח פונה אליך הכרטיס שלו נפתח אוטומטית עם כל המידע כתוב. אנחנו מייצרים את השילוב של חיבור דרכי הפנייה לשירות הלקוחות והמכירה, ניהול הלידים בCRM וניהול פניות הלקוחות – מעטפת מלאה לניהול העסק
קטגוריות: