תשומת לב היא מילת המפתח בכל מה שקשור לשיווק ופרסום.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
הקושי הגדול ביותר הוא להצליח לזכות בכמה שניות האלה מהלקוח הפוטנציאלי בכדי שנוכל להעביר לו את המסרים השיווקים שלנו.
הרעש הפרסומי גדול וכמו כן, בדיגיטל ברגע שהמערכות מזהות שיש כוונת מצד הלקוח, עסקים רבים בדיוק כמו שלנו מתחרים על תשומת הלב של אותו הלקוח.
המלחמה האמיתית היא על התשומת לב וברגע שיש לנו אותה אם נצליח להיות מספיק משכנעים במסרים שלנו נוכל לזכות בלקוח.
תיהיו פשוטים ומובנים, חדים, מקוריים וקריאטיב זאת דרך נפלאה להשיג את תשומת הלב המיוחל.
הרחבתי על כך במאמר ״אתם מצליחים לחדור את הרעש?״
קטגוריות: