1. השתמש במערכת CRM כדי לפתור את פיצול הקשב בעידן הדיגיטלי

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
כולנו, בעלי עסקים ושכירים, סובלים מרעש דיגיטלי: ריבוי אמצעי התקשורת, מסרונים, מיילים, טלפונים, המקרקשים באוזנינו לבלי הפסק, מקשה עלינו לא רק את הקשב אלא גם את קבלת ההחלטות. מערכת CRM המבוססת על ענן, היא מערכת נגישה, שניתן להגיע אליה מכל מקום, גם בחופשה ולהתעדכן במצב העסק שלנו. בדיוק כפי שאנו מתחברים למערכת המייל כדי לשמור על תקשורת שוטפת עם הלקוחות, כך אנו יכולים כבעלי עסק להתחבר למערכת ה-CRM שלנו , לקבל החלטות שקולות בנוגע לשיווק ולמכירות, תוך יצירת קשב ותוך הפעלת שיקול דעת. 2. מערכת CRM מביאה לאחידות בתקשורת המיכון של תהליכי התקשורת עם הלקוחות מביא להאחדה של מסרים. האחדה של מסרים בעסק תורמת לשירות ולשיווק שלו. אין צורך "לשבור את הראש" מה לומר ללקוח או להמציא מחדש את הגלגל. היא מאפשרת לשכפל נוסחאות הצלחה. יתרה מזו, מערכת ה- CRM מאפשרת להשתמש בתבניות קבועות לשיחה, להצעת מחיר, לסגירת שיחה. המערכת גם מאפשרת מעקב אחר התקשורת עם הלקוחות. לא ניתן בשום מערכת לעקוב אחר התקשורת עם הלקוח, שהיא חשובה מאין כמוה לשימורו. שום מערכת לניהול משימות אינה דומה למערכת CRM שעוטפת את התקשורת עם הלקוח מכל ההיבטים: מפרטת את אופי הערוץ, את משך השיחה, את סיומה, את הצלחתה, את היוזם שלה ואת המעורבים בה. עבור עסקים שיש להם לקוחות קבועים או לקוחות בעלי היקף רחב, שאחראים על מרבית מההכנסות האחידות בתקשורת וגם המקצוענות של תיעוד השיחות מאפשרת שירות ברמה גבוהה ומעקב אחר כשלי שירות. רוב ארגוני השירות מתקשים לאתר את כשלי השירות ואת הסיבות מדוע לקוחות עוזבים אותם. ככל שהתקשורת עם הלקוח ממוכנת ונשלטת יותר, כך התקשורת עם הלקוח ועם אנשים היא אפקטיבית יותר. רוצים לדעת מה הטיפים הנוספים : בלינק הבא >> https://kaveret.biz/10-tips-crm בא לכם לנסות את המערכת ? בחינם בלינק הבא : https://kaveret.biz/demo/ לפרטים נוספים : בטלפון : 03-943-7303 באתר : https://kaveret.biz #מערכתCRM #כוורת #מערכתלידים #מערכתניהוללקוחות #ניהוללידים #שירותלקוחות #sla