מעל 4000 עוקבים
וכ-40,000 לייקים
רועי יועץ פיננסי מוכשר ויש לו אינסטגרם חזק (מעל 10k עוקבים) שהוא מפעיל בשוטף כבר תקופה ארוכה
הוא הגיע אלינו, עם הרצון להתנסות גם בטיקטוק, לראות מי נגד מי ואיך זה הולך.
ישבנו לאפיין מה יגרום לאנשים לרצות להקשיב לו
לעקוב אחריו
מי הקהל שהכי אפקטיבי לפנות אליו
ואיך לעשות את זה מילה במילה (תסריטים וכו')
אחרי יום צילום במשרדים, לקחנו את כל החומרים לעריכה והעלנו
בתחילת הדרך אנחנו מנסים להבין מספרית, כמה זה עולה, מה תג המחיר של השירות/המוצר שאנחנו צריכים
ואז מגיע החידוש
כמה זה שווה לי
ואחריו, השלב המתקדם ביותר
כמה יעלה לי לחסוך פה?
העולם קורא לי בלדיגה, אמיר בלדיגה, אני בן 25 (וקצת) ובן קיבוץ רעים מלידה - מגיל קטן אני זוכר את עצמי חולף על פני שכונת אסטליין בקיבוץ ורואה את המשפט "בראשית ברא האדם את האלוהים" מאז הסטיקר דהה לגמרי ואני, מבלי להכנס לשיחות על אלוהים, נשארתי עם האמונה באדם
בגיל 16 הכל התחבר יחד
התחלתי להדריך בתנועת נוער אחרי חודשים של שכנוע מהמדריך שלי, יצאנו לדרך בפרוייקט יזמות שליווה חבר קיבוץ שעד היום אני נעזר בו ויותר מהכל - למדתי שאפשר אחרת.
עוד סדנא, הפעם בעוטף עזה.
קרוב ללב קרוב לבית
שעתיים וחצי על הבסיס לניהול עמוד פייסבוק עסקי
רוצים גם לסביבה שלכם להביא הרצאה כזו?
כל מה שצריך זה מקרן
דברו איתנו או השאירו פרטים באתר
Brandykidum.com
התחלה חדשה
שוב
כאילו לא השגתי כלום
כאילו לא עבדתי קשה
- מ.ח.ד.ש -
כמי שמספר לעולם שהוא הופך יזמים צעירים למודל לחיקוי
אחת מחוויות העבודה (והעיסוק אולי המרכזי ביותר מחוץ נושא המקצועי) הוא פריצת איזור הנוחות והעשיה
"האם אני בכלל מוכן לשלם את המחיר כדי להשיג את היעד הזה"
וזה מה שהסתובבתי סביבו מאז אוגוסט שעבר שעבר (יעני 2019..)
מה החלק של אינסטגרם?
"הפלטפורמה השטחית הזאת" חשבתי לעצמי, ואולי עוד קצת חושב..
האם לא נכון לפגוש חלק גדול מקהל היעד שלי במקום שנוח לו?