אם יש לקוחה אחת שאני "תיקו" איתה זו את. גם ברמה המקצועית הלא הגיונית שלך בשום צורה (לא מכיר מישהי שמשתווה לך בענף) וגם מבחינת ההדדיות- כל סדנה שאת מזמינה אותי אני מגיע שבע מאות פעם לצהרים או ערב.
את העסקה היחידה שאם היינו עושים בארטר, היינו שווים 'בול בפוני' (למרות שב- 10 שנים לא היה לי ולו בארטר אחד תודה לאל).
צוות מקצועי, אנרגטי ובעיקר- אנשי לב. אירוח חמישה כוכבים, האוכל הכי טעים באיזור בי פאר (וגם לא באיזור).
למדנו איך למכור כל מנה בתפריט בצורה סקסית, חווייתית (ועם המנות שלך זו משימה פשוטה מאד)
איך להעניק חווית משתמש מדהימה
פרק ראשון – למה יותר ויותר קשה למכור?
מכירות בעידן שבו אנו חיים מורכבות יתר ממה שהיה בעבר.
למה זה כך?
כולנו קונים הרבה יותר מוצרים ממה שרכשו ההורים והסבים שלנו. אם בעבר סבא שלנו הלך לסנדלר לתקן נעליים כי אין הגיון לזרוק מה שלא "מקולקל", הרי שאנחנו קונים ולו רק כדי להתחדש והילדים שלנו קונים נעליים כקצב שסבא שלנו החליף גרביים.
בפרק נבין איך מתמודדים עם הלקוח של ימינו שדורש תשומת לב גבוהה, סף הריגוש שלו גבוה, הרצון להתחדש, ריבוי התחרות ועוד.