רגע של שבירת שיא!

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
לקוח שולח לי דוח מכירות מהשבוע מבסוט מהשיא שהוא שבר ממש חמישית מהיעד החודשי תוך יומיים!
אני מאוד מבסוט... ומפרגן לו על העבודה הקשה שהוא עשה...
ואז אני קולט שהוא בעצם היום לא הביא לקוחות חדשים ולפי המודל שבנינו הוא חייב לגייס עוד לקוחות או להכניס עוד אנשים לחנות....
אז אני שולח אותו להביא לקוח חדש היום מהמנגנון שבנינו, בקלות.
קבענו שכל יום יכנס לקוח חדש לפחות בחנות.
אין הנחות אני שמח בשמחה שלו, אבל תפקיד בעל העסק (במקרה הזה שהוא הלקוח שלי) להסתכל על היום
ותפקידי כיועץ אסטרטגי לראות לאן הוא הולך קדימה ואיך נשיג את היעדים השנתיים שלנו...
יש לנו יעדים מאוד צפופים החודש כדי לייצר שיא במכירות ואנחנו כנראה נשיג את זה.
כדי להפוך עסק לא רווחי ולא כלכלי לעסק רווחי צריך להכניס לקוחות חדשים, לייצר לידים קדימה ולהביא לקוחות חוזרים.
הלקוח מבסוט ויוצא להביא עוד לקוח חדש, כמו שתכננו.
אומר לי תודה שאתה כאן ליאור, לא יאמן איזה קפיצה אני עושה.
 
https://www.liorakirav.com/