ב-2012 הקימה עדי רונן את אתר האופנה 'עדיקה'.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 

עדי רונן

From it girl – to IT MOM

ב-2012 הקימה עדי רונן את אתר האופנה 'עדיקה'.

ב-2015 מכרה אותו בעסקת מיליונים מתוקשרת לחברת גולף.

ב-2018 הקימה את המיזם It Momz, קופסא חודשית לאימהות ולבייביז.

אבל ככל סיפור הצלחה, גם כאן האמת זוהרת הרבה פחות מהכותרות, וכוללת הרבה עבודה קשה ולילות לבנים. בהרצאה מרתקת ממי שעשתה את זה בעשר אצבעות ומניקור מושלם, מספרת עדי רונן איך עלה הרעיון להקים אתר אופנה בתקופה שישראליות עדיין לא ידעו מה זה אסוס, איך נראים חיי היזמות באמת כשאת זו שעושה הכל, על שיווק העסק דרך הרשתות החברתיות, על הדרך המורכבת מהימים הראשונים עד לאקזיט המיוחל – ולמה החליטה להיכנס לכל זה שוב, עם מיזם נוסף.

איך מנצלים טרנדים דיגיטליים לטובת הצלחה עסקית?

איך הופכים את התשוקה שלך למיזם מצליח, פעם אחר פעם?

מה עושים כשהתשוקה הזאת משתנה עם השנים?

איך באמת נראה אקזיט בגיל שלושים וקצת?

מה התובנות שלה מכמעט עשור כאשת עסקים?

ואיך כל זה משתלב עם אימהות? (רמז: הרבה יותר טוב ממה שנדמה)

קטגוריות: