1.219.500 צופים אלפי עוקבים חדשים אחרי המותג

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
מאות כניסות לאתר ולחשבון האינסטגרם
קפיצה בנתוני החיפושים של שם המותג בגוגל
אם הייתי משקיע היום בשיווק האורגני שלי, ביצירת תוכן, הצעד הראשון היה להשקיע בוידיאו לטיקטוק
 
בחצי השנה האחרונה אני מלווה מאחורי הקלעים את הפעילות טיקטוק של עשרות מותגים בגדלים שונים
ואני רוצה לשתף אתכם ב-3 תובנות קטנות שמפרידות בין אלו שמתפוצצים לאלו ש"רק" מקבלים חשיפה
1. החופש לצאת מאיזור הנוחות -
כל הרשתות זהות, יכולנו להעסיק למנהלת אינסטגרם ולא לדאוג לגבי נוכחות יותר לעולם, אדם זר לחלוטין יכל לכתוב לנו את הפוסטים
בטיקטוק, הצוות וההנהלה שמופיעים - הם אלו שעושים את ההבדל בחיבור לקהל
2. חשיפות שווה לתחת -
חשיפות זה כלי, אם נגיע להרבה אנשים נקבל "הוכחה חברתית" משם נוכל לצרף לינק לפרופיל, להתחיל מנקודת פתיחה טובה יותר בסרטון הבא - אבל אנחנו לא בעולם המשפיענים אנחנו רוצים להרוויח ואלו שמאפשרים לעצמם (ובמקרה הזה גם לנו כצוות הפקה) ליצור תוכן עם אינטרס עסקי מרוויחים עוד יותר
3. חופש אומנותי -
מסר ממני לכל אדם אי-שם שלוקח צוות מקצועי לתת לו שירות, תנו לו לעשות את העבודה שלו!
אם הצוות יהיה גרוע, תפטרו
הנסיון לכפות על איש מקצוע את ההרגלים, שגרמו לך להגיע למצב של לרכוש את שירותו כאיש מקצוע, הם לא ההרגלים שיעזרו ליצור שינוי
אנחנו נכנסים לתקופת החגים
ה"רגיעה" שהרבה אנשים לוקחים
הממומן יתפוצץ במבצעים ובחירות
האורגני יפנה מקום לאלו שימשיכו לפעול
ואני?
אני בכלל מזמין אתכם לשלב
לחסוך בתקציב הפרסום, להנות מהחופש, להנות מקהל גדול של צופים ולקוחות פוטנציאלים ולתת לנו לעבוד עבורכם בטיקטוק
הטבת "שנה עברית חדשה" יצא לשוק בקרוב
רוצים לתפוס אותו לפני כולם?
תשאירו תגובה? בואו נהפוך אתכם לויראלים בטיקטוק
קטגוריות: