
פתרונות סליקה
מהפקת חשבוניות דיגיטליות, ניהול מלאי ועד קופה ממוחשבת וסינכרון עם אתר אינטרנט!
רוב מערכות ה-ERP מותקנות על מחשב או שרת אליו ניתן לגשת רק דרך תוכנות שליטה מרחוק. אינטגרציה עם הכוורת, נותנת את האפשרות לגשת למידע שנמצא על המחשב או השרת ללא תוכנת חיבור מרחוק ומכל...
כך אפשר למנוע אי הבנות עם הלקוח: החתימו אותו על אישור קבלת השרות/הסחורה על גבי החשבונית מס/תעודת המשלוח/חשבונית עסקה?
התכונה החדשה קיימת בכל מסלולי המנוי בתוכנה ללא תוספת תשלום...
התממשקות קלה למיטב המערכות
סנכרון יומנים | לידים | Google & Facebook…
התממשקות פשוטה ומהירה של מערכת הכוורת עם עשרות מערכות נוספות ובניהם פייסבוק, Google,...
ונוחה להפקת מסמכים. ומה איתך?
(שאלנו את זה בטון פתייני כזה, שיגרום גם לך להצטרף וליהנות מחשבוניות מס, קבלות, הזמנות, תעודות משלוח ושאר מני מסמכים - בעברית ובאנגלית, בש"ח ובמט"ח)
...
חוץ מלכתוב לכם בדיחות לנאום הרמת כוסית?
הצטרפו ותיהנו מ-45 ימי ניסיון חינם >>...
וקבלות בצורה אוטומטית לאחר כל רכישה – עבור כל אמצעי התשלום. וכל זה, ללא גביית עמלה נוספת על התשלום בשופיפיי.
לא, אין לנו את זה ביותר מתנשא.
זה כבר לא כאב ראש תפעולי לעבוד בכמה ערוצים, אנו נחבר את כל ערוצי התקשורת של הלקוחות שלך אל הכוורת והניהול שלהם יהיה ממקום אחד בלבד. הלקוח שלח הודעה במסנג'ר של הפייסבוק? משם הגיב לכם בווטספ ולבסוף...
האם ידעתם שהמיילים מהווים את אחד ממוקדי הרעש והסחות הדעת?
הורדת כמות המיילים באינבוקס יכול לחסוך לכם עד 3 שעות בחודש!
איך מתמודדים עם כמויות מיילים בלתי נגמרות? מוזמנים...
לקוח חדש, כפיים
הזדמנות נהדרת למסד יחסים "ולקבוע כללים" יש מספר פעולות שהן בגדר חובה כדי לוודא שהתשלום יכנס ויכנס בזמן.
1.הסכם התקשרות / הצעת מחיר חתומה המפרטת את תנאי התשלום....
1. הודעת פתיחה
הודעת פתיחה היא הודעה "ברוכים הבאים", כזו שנשלחת לאנשים באופן אוטומטי כאשר הם שלחו לכם הודעה לראשונה, או לאחר 14 ימים של חוסר פעילות.
התהליך:
...
מנהל שירות הלקוחות יכול לראות בזמן אמת את כמות הפניות של כל נציג, להעביר פניות מנציג לנציג ולראות מי חורג מיעדי הSLA של הארגון – בזמן אמת!
בכל רגע נתון מנהל שירות הלקוחות יכול...
>...