שיווק B2B - אתגר אמיתי,
זה לא פשוט לפתוח דלתות לחברות וארגונים,
כל מי שעוסק בשיווק B2B מכיר את החסמים:
מחסום המזכירה, המיילים שלא נענים,
"תשלח הצעה", "למה פנית בפרטי?"...
זו לא גזירה משמיים, אפשר לפצח את המחסומים,
וזה מה שאני בדיוק יודע ללמד אתכם:
לשווק ולהיכנס לחברות וארגונים.
איך אני עושה את זה ? רשת הלינקדאין,
הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם.
אני מעביר סדנאות והרצאות, ליווי אחד על אחד,
מלווה צוותי מכירות בחברות B2B ועוד...
והפעם אני מזמין אתכם לתהליך ליווי עסקי מיוחד:
מיקוד איכותי משמעו שכל פעולה שאנחנו עושים בעסק משרתת ומקדמת את המטרות שהגדרנו לעסק.
אחת השיטות בהן אני אוהב להשתמש כדי למקד בעלי עסקים ומנהלים היא "הקוביות ביומן":
דמיינו את היומן שלכם, הוא מורכב מהרבה מאד קוביות זמן. כל קוביה והאורך שלה, כל קוביה והמשימה שעומדת אחריה.
תנו לכל קוביה ציון מ 0 עד 3 עד כמה היא מקדמת את העסק שלכם. לדוגמה: אם המטרה שלי היא להיכנס למרחב של קורסים דיגיטלים ואני עושה פעולה שהיא חלק מתכנית הפעולה שהגדרתי אז היא תקבל את הציון 3, אם אני עושה פעולה שאינה חלק מתכנית הפעולה שלי, ואינה משרתת מטרה כלשהי היא תקבל את הציון 0.