
ריבק - שיווק אסטרטגיה דיגיטל
ריבק - שיווק אסטרטגיה דיגיטל
הנפלאים בישראל.
קיבלתם כלים וידע, תרגלתם והשקעתם וסיימתם בהצלחה את הקורס והמשימות.
אם אתם ביום של אחרי ואתם שואלים את עצמכם. מה שלב הבא? איך מתקדמים מכאן?
אם יש לכם חלום להיות עסק מצליח בעולם הפרסום והשיווק
אם עולם השיווק הוא העולם שלכם. הקריירה שלכם ויש לכם שאיפה להיות הכי טובים:
ברוכים הבאים לתוכנית ההכשרה
Black Squad
לא מדובר בקורס - מדובר ב5 חודשים שבהם יחד אנו בונים את סוכנות הפרסום שלכם.
תוכנית הכשרת השיווק ויזמות המתקדמת בישראל!
יש קצת תוצאות וואללה גם אהבתם את זה.
מכאן יש לכם 2 אפשרויות:
1. להמשיך מה שאתם עושים היום ולהיות סבבה
2. להיות מהטופ. האנשים הכי מבוקשים בתחום השיווק בארץ
אם עולם השיווק הוא העולם שלכם. הקריירה שלכם ויש לכם שאיפה להיות הכי טובים:
ברוכים הבאים לתוכנית ההכשרה
Black Squad
תוכנית הכשרת השיווק ויזמות המתקדמת בישראל!
כל המידע מחכה לכם בקליק
תוכנית הכשרת השיווק ויזמות המתקדמת בישראל!
5 חודשים של מחנה אימונים עם התכנים, שיטות הלימוד, האנשים והקהילה שיכניסו אתכם למיינדסט של הצלחה, הגשמה עצמית והשגת יעדים ומטרות!
בשביל המטרות והיעדים שלכם התוכנית הזאת הוקמה.
4 מחלקות מרכיבות את יחידת השיווק המובחרת בישראל!
יזמים ובעלי עסקים
משווקים מקצועיים
מקימי סוכנות פרסום
מתחילים אחרי טירונות שרוצים להגיע לרמות הגבוהות ביותר!
מגוון קורסים פרקטיים, קצרים וסוגרים פינה לכל נושא
למגוון הקורסים באתר האקדמיה >
אותם אנשים שנונים ומבריקים אשר מצליחים לחדד את המסר המסורבל לקריאטיב פשוט, מובן וכזה שמצליח לחדור את הרעש הפרסומי הוא זה שבאמת אחראי על הצלחת המהלך השיווקי.
לקריאת המאמר המלא:
שיוצר חשיפה וויראליות וחלק בלתי נפרד האם הפוסט שלנו יגיע לקהל.
רבים חושבים שאם הם מקדמים פוסט ושופכים כסף זה מה שיצמיח את הקהילה אך לא כך וקל הדבר.
אנו צריכים לבנות את המעורבות, לבנות את הקהילה שלנו. לייצר שיח ואמון עם הגולשים כזה אמון חזק שבסופו של יום יבער בהם לתת את הדעה שלהם והחיזוק שלהם לתוכן שאנו מייצרים, למסרים שאנחנו משתפים לעולם ולמוצרים/שירותים שאנו מוכרים.
וקבוצות פרגון, בחיאת מריחים את זה מקילומטרים.
אתם עובדים אך ורק על עצמכם.
מה דעתכם על הנושא?
סדנאות שיווק דיגיטלי
מדובר במותג ובחברה שעובדת קשה בכמה חזיתות ובמשך שנים.
עשהאל אוטריטה בכל מה שקשור לקידום אתרים ושמו הולך לפניו אבל איי עם כאלה תוצאות אי אפשר שלא להשוויץ
סדנאות שיווק דיגיטלי
אם אתם קוראים את הפוסט הזה כנראה עולם הדיגיטל קורץ לכם ואני יכול להבין למה.
היכולת לעבוד בצורה מכוונת עם עסקים מכל הארץ או מהעולם, הסיפוק בהצלחה ולראות עסק שמצליח לגדול בגלל היכולת שלכם וכמובן אחלה של פרנסה הופכים את המקצוע למבוקש ביותר!
אז ניתן לחשוב שמדובר בעוד מקצוע שיש המון נותני שירותים בתחום והאמת שלא כך הדבר! הטרנספורמציה הדיגיטלית ומעבר של תקציבים רבים מאפיקי פרסום מסורתים לדיגיטל פתחו אינסוף של אפשרויות בעולם הזה.
אז אם אתם מהאנשים האלה שיודעים לתפוס הזדמנות, יש יכולות הבנה, למידה וכמובן יישום.
דין הוא מומחה ברנד ו- demand generation בחברות טק וסייבר, והיום הוא טים לידר ב-סיי, שם הוא דואג למלא את הפייפ בעסקאות אנטרפרייז גדולות.
נושאים מתוך הפרק:
מה שאנחנו מעידים על עצמנו זה נייס, אבל מה שהלקוחות שלנו מעידים עלינו זה כח שכנוע אדיר.
איך גורמים ללקוחות שלנו לשווק אותנו? מה מבקשים, איך לבקש, מתי וממי?
נדבר על 6 דרכים למקסם את הפוטנציאל השיווקי של הלקוחות שלנו.
וזה כולל איך להישאר בתודעה של הלקוחות, לייצר סיפורי הצלחה, ציטוטים ושיתופי פעולה, להשתמש בנטוורק שלהם וכל הזמן ללמוד ולהשתפר.
לקהילת הפודקאסט
הקושי הגדול ביותר הוא להצליח לזכות בכמה שניות האלה מהלקוח הפוטנציאלי בכדי שנוכל להעביר לו את המסרים השיווקים שלנו.
הרעש הפרסומי גדול וכמו כן, בדיגיטל ברגע שהמערכות מזהות שיש כוונת מצד הלקוח, עסקים רבים בדיוק כמו שלנו מתחרים על תשומת הלב של אותו הלקוח.
המלחמה האמיתית היא על התשומת לב וברגע שיש לנו אותה אם נצליח להיות מספיק משכנעים במסרים שלנו נוכל לזכות בלקוח.
תיהיו פשוטים ומובנים, חדים, מקוריים וקריאטיב זאת דרך נפלאה להשיג את תשומת הלב המיוחל.
הרחבתי על כך במאמר ״אתם מצליחים לחדור את הרעש?״