
קופירייטינג לאתרים
לפני חודשיים קיבלתי שיחת טלפון ממנכ"ל של רשת סוכנויות נדל"ן באזור הצפון. רשת שמונה 5 סניפים, עשרות סוכנים, ומאות לקוחות מרוצים. לפחות כך סיפרו לי. ואותו מנכ"ל שיתף אותי בחזון שלו להקים מותג חדש...
על המתודה והטכניקות שתחום הפרסום משתמש בהם,
על מנת להשפיע על צרכנים
ועל הקשר בין פרסום לפסיכולוגיה, פסיכואנליזה ובהייביוריזם.
הצצה מאחורי הקלעים, לכלים בהם...
הוא ייסגר כשנגיע ל-23 תלמידים.
זאת הזדמנות שאולי לא כדאי לפספס, אלא אם אתם בעניין של חשבונאות, חוקי מס או כל הדברים הכיפיים שאפשר לעשות עם אקסל ומחשבון מדעי.
אז בקיצור אנחנו כאן צרו...
תוכנית הכשרת השיווק ויזמות המתקדמת בישראל!
5 חודשים של מחנה אימונים עם התכנים, שיטות הלימוד, האנשים והקהילה שיכניסו אתכם למיינדסט של הצלחה, הגשמה עצמית והשגת יעדים ומטרות!...
אדיר, מומחה בעולמות האימייל מרקטינג והאוטומציה השיווקית בעולמות האיקומרס והגיימינג.
נושאים מתוך הפרק:
הסטטוס הקיים של הקמפיינים השיווקים בישראל
הסיבות...
יש קצת תוצאות וואללה גם אהבתם את זה. מכאן יש לכם 2 אפשרויות: 1. להמשיך מה שאתם עושים היום ולהיות סבבה 2. להיות מהטופ. האנשים הכי מבוקשים בתחום השיווק בארץ אם עולם השיווק הוא העולם שלכם. הקריירה...
אחת הטעויות הנפוצות של מי שמנסים לפרסם את העסק שלהם בלי ללמוד פרסום, היא הנטייה לדבר לצרכנים כאילו הם "נולדו אתמול", ולנסות "למרוח" אותם בהבטחות פומפוזיות מוגזמות, שלרוב מתגלמות באמירות...
אז היא זכתה בגליקמן וגליקמן זכו בהגר הנדלסמן שמצטרפת לג'וניורים שלמדו ועכשיו הם עושים את זה.
...
אני נאלץ להגיד שרוב ההרצאות שלי נערכות בקורסים מסודרים
של מכללות וגופים פרטיים שמזמינים אותן במסגרת סגורה.
לשם שינוי, שמח על ההזדמנות להזמין אתכם
להרצאה פתוחה לקהל, ללא תשלום...
הנפלאים בישראל.
קיבלתם כלים וידע, תרגלתם והשקעתם וסיימתם בהצלחה את הקורס והמשימות.
אם אתם ביום של אחרי ואתם שואלים את עצמכם. מה שלב הבא? איך מתקדמים מכאן?
אם יש לכם חלום להיות...
בתחילת השבוע שעבר הם עדיין לא היו מאורגנים על כיבוד, ואפילו לא חשבו שיש צורך.
אבל ברגע האמת – הם הופיעו.
כן, הם הציגו פרוייקט סיום מעולה ונתנו אחלה מצגות, אבל הם בעיקר הצליחו למלא...
אחרי 3 שיעורים וחשיפת סודות מקצועיים שלי,
הלקוחות החדשים שלי ממפעל התכשיטים בבורסה ברמת גן כבר מצליחים לנהל קמפיינים בכוחות עצמם.
הם למדו לכתוב תוכן, לקדם פוסטים, ליצור קהלים מתקדמים...
לפעמים נכשלים ולפעמים מצליחים.
הדבר הכי חשוב זה ללמוד מהטעויות, לקום ולעשות.